FANDOM

Aureliya Tyenya
Kekepalmerrender.png
Aktor Keke Palmer
Rasa Człowiek
Urodziny 12.01.1995
Wiek 16 (S02)
15 (S01)
Orientacja Heteroseksualizm
Płeć Kobieta
Wzrost 178cm
Waga 50kg
Status profesjonalny
Przynależność Liceum St. Hope (S02)
Poprzednia przynależność Gimnazjum im. Thomasa Alva Edisona (S01)
Zawód Uczennica, fryzjerka
Poprzedni zawód Kosmetyczka
Poprzedni partnerzy Dominic Tertea (S01)
Status personalny
Krewni Rafael Tyenya (ojciec), Monica Tyenya (matka)
Przyjaciele Olivia, Martha, Margaret, Sylvia, Olgey
Wrogowie Matthias, Dominic, Matheo J., Matheo
Pierwsze wystąpienie
Debiut Matheo's Back In (1)
Ostatnie wystąpienie Nieznane

Aureliya Tyenya to postać z Typical Teenager. Jest jedną z "najgłówniejszych postaci" tego serialu. Ukończyła (ledwo) gimnazjum im. Thomasa Alva Edisona, obecnie kontynuuje edukacje w liceum St. Hope.

Znana jest z tego, że kupowała sprawdziany, ściągi i zatrudniała ludzi do odrabiania jej prac domowych. Jest zarozumiała, umie dobrze manipulować ludźmi, choć stara się to ukryć.

Jej najlepszymi przyjaciółmi są Olivia, Martha, Margaret, Sylvia oraz Olgey. Jest heteroseksualistką. Znienawidzona przez wiele osób za manipulowanie i wykorzystywanie Dominica w S01.

Ma anoreksję. Należy do Świadków Jehowych. Jest jedynaczką. Jej postać jest odgrywana przez Keke Palmer.

Charakter Edytuj

Aureliya jest wredna i bardzo wpływowa, choć stara się to ukryć pod "maską idiotki". Często wykorzystuje innych, kupuje ściągi, prace domowe, oszukuje jej przyjaciół - co wie tylko Matheo, jednak ona zna jego sekret (o byciu homoseksualistą), więc nikt o tym nie wie.
Często bywa rozrzutna, ma dużo pieniędzy, więc gdy widzi jakąś ładną rzecz to od razu musi ją mieć. Jej rodzice często byli w pracy (jej matka jest modelką, zaś ojciec biznesmenem) przez co brakło jej dyscypliny. Przez pracę matki nabawiła się także kompleksów, co doprowadziło do anoreksji. Gdy dorośnie chce "zostać żoną jakiegoś starego, bogatego frajera."

Uchodzi za miłą, nauczyciele też ją tak postrzegają, w rzeczywistości to inteligentna dziewczyna, która zrobi wszystko, by osiągnąć swój cel.

Religia Edytuj

Jest zapalonym Świadkiem Jehowym, często kłóci się na tematy religijne i wyśmiewa inne religie.

Edukacja Edytuj

Szkoła Podstawowa Edytuj

  • 1 klasa, średnia: ?
  • 2 klasa, średnia: ?
  • 3 klasa, średnia: ?
  • 4 klasa, średnia: ?
  • 5 klasa, średnia: ?
  • 6 klasa, średnia: 3,4

Gimnazjum Edytuj

  • 1 klasa, średnia: 2,6
  • 2 klasa, średnia: 4,0
  • 3 klasa, średnia: 3,2

Liceum Edytuj

  • 1 klasa, średnia: TBA
  • 2 klasa, średnia: TBA
  • 3 klasa, średnia: TBA

Zwierzęta Edytuj

Ma psa Edda, nad którym często się znęca, oraz Czarka.

Relacje z innymi Edytuj

Przyjaciele Edytuj

Olivia Scooby Edytuj

Jej głupia przyjaciółka. Łatwa do manipulacji - tak myśli Aureliya. Tak naprawdę Olivia przyjaźni się z Aureliyą tylko dlatego, że ta ma pieniądze. Zaś ona używa jej do swych 'niecnych' celów. Uczciwa wymiana?

Martha Coten Edytuj

Jej druga przyjaciółka. Często się kłócą, gdyż obie mają wybuchowe charaktery. Martha, jako jedyna oprócz Matheo wie o wszystkich manipulacjach i czynach Aureliy. Martha ma się z kim pokazać, a Aureliya ma pewność, że Martha nie ujawni jej sekretu. Uczciwa wymiana?

Margaret Ilkiw Edytuj

Chyba jedyna, którą naprawdę lubi. Spędzają miło czas i szanują się... może dlatego, że Margaret nie wie o występkach Aureliyy?

Sylvia Eneton Edytuj

Poznały się już w podstawówce. Obie są podobne - wredne, ale tego nie okazują. Nawet Aureliya wierzy, że Sylvia jest miła i odwrotnie.

Olgey Koenig Edytuj

Jej zwariowana przyjaciółka. W zasadzie się przyjaźnią. Może dlatego, że Olgey jest taka głupia, że nie widzi 'drugiej twarzy' Aureliyy?

Wrogowie Edytuj

Matheo Mikami Edytuj

Udaje, że się z nim przyjaźni. Tylko on zna jej sekret i nie utrzymuje z nią kontaktu. Jednak ona też zna jego sekret, więc w sumie nie ma czym się martwić. Kiedyś się bardzo lubili, Matheo był w niej nawet zakochany. Obecnie trwa walka umysłów - kto pierwszy zdemaskuje drugiego.

Związki Edytuj

Dominic Tertea Edytuj

Jej były chłopak, on zerwał z nią dlatego, że dowiedział się o tym, że był potrzebny Aureliyie tylko do manipulacji. Potem odbyła się bójka między nimi. Obecnie Dominic zastanawia się, czy nie powiedzieć 'wielkiej' tajemnicy Tyenyii.
Dance.jpg

Taniec Aurelyi i Dominica.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki